Lyngby Lille Børnehave

Opstart

Når du startet i Lyngby Lille Børnehave

Tryg opstart

Når dit barn starter hos os, får han/hun altid en kontaktpædagog. Kontaktpædagogen sørger i samarbejde med dig for, at dit barn får en god og tryg indkøring. Det er også kontaktpædagogen, der fremadrettet vil tale med dig om dit barns trivsel og udvikling. Vi har ikke det rigtige svar på, hvor længe en indkøring varer. Vi kigger på barnets måde at reagere på i børnehaven, så det kan tage kort tid og til tider noget længere. Sidst men ikke mindst er det også vigtigt, at du som forælder er tryg ved at efterlade dit barn i vores børnehave.

Samtaler og overgange

Vi står altid klar til en samtale med dig ved behov. Hvis behovet er fra vores side, vil vi indkalde til et møde her i børnehaven. Derudover holder vi samtale med dig, inden dit barn starter i skole. Vi har to faste forældremøder om året i maj og september, som er fælles for alle forældre i børnehaven.

RSS FeedPersondatapolitik