Lyngby Lille Børnehave

Forældresamarbejde

Som forældre er du den vigtigste voksen i dit barns liv.

Et godt samarbejde:

Som forældre er du den vigtigste voksen i dit barns liv. Derfor er det afgørende for dit barns udvikling og trivsel, at vi kan samarbejde.

I Lyngby Lille Børnehave bliver du som forælder inddraget som en vigtig ressource i dit barns trivsel, læring og udvikling. Vores mål er at skabe god sammenhæng mellem hjemmet og børnehaven. Vi lytter til dig og inddrager dig altid i tiltag vedrørende dit barn, og vi deler eventuelle bekymringer med dig på et tidligt tidspunkt.

En del af fællesskabet:

Hos os har inkluderende fællesskaber stor værdi. Vi har fokus på at gøre vores visuelle arbejde med vores struktur og organisering tydelig for dig som forælder, så du får indblik i, at alle børn skal kunne inkluderes i fællesskabet. Vi vejleder gerne forældre i deres rolle i børnefællesskaber, som børn med særlige udfordringer også kan deltage i.

FAMLY - vores fælles intranet:

Du vil kunne følge med i vores dagligdag på Famly, hvor vi deler billeder, aktiviteter og informationer. Det er vigtigt, at du orienterer dig på Famly, så du er opdateret på informationer og beskeder fra os. Det er også her, du kan give besked om sygdom, ferier og fridage.

Den tætte kontakt:

Det er vigtigt for os at have dig tæt på som forælder. Det betyder, at vi vægter og sætter pris på den lille daglige dialog med dig, når du henter og afleverer dit barn. Har du noget, du gerne vil vende omkring dit barn, er du altid velkommen til at lave en aftale med pædagogen, så I kan tale uforstyrret.

RSS FeedPersondatapolitik